13 Mart 2008 Perşembe

Sinema Zamanı...


Uzun bir aradan sonra merhaba…

Farkındayım çok zaman oldu elim klavyenin tuşlarına uzanmayalı… Ama inanın tembellikten ya da yazacak bir şeyler bulamıyor olmaktan değil… Sadece zaman darlığından… Son birkaç hafta öyle uzun çalışma saatleriyle geçti ki, eve geldiğimde uyuma isteğiyle yanıp tutuşmak dışında isteklerim olmadı desem yeridir… Tüm enerjimi sorumlusu olduğum proje için öylesine tükettim ki, kanatlarımın ağırlaştığını hissettim çoğu kez, güzel bir çiçek görüp bir müddet soluklanmak istedim, ama yola devam etmek zorunda kaldım… Ve nihayet biraz nefes alma zamanı… Tabi söz verdiğim gibi önce film tavsiyeleri;

-Not: Seni Seviyorum…

-Şimdi ya da Asla

-Cahil Periler

Son zamanlarda izlediğim birkaç güzel film yukarda sıraladıklarım, ama uzun uzun filmlerin konularını anlatmak, kendi bakış açımla eleştiri yapmak yerine bu sefer sadece tavsiye etmekle yetineceğim, belki böylece merakınızı da bir parça arttırmış olacağım… Ben her birini büyük bir keyifle izledim, umarım sizler de benim kadar keyif alırsınız… İyi seyirler…

P.S. Bu arada uzun zamandır aradığım “Cahil Periler” filmini bulduğu için Murat Abi’ye teşekkürler…

Hiç yorum yok: