28 Şubat 2008 Perşembe

Biraz Bal, Biraz da Limon...

Hayat bir süreliğine durgun... Evet ortalarda gezinen, bir sürü şeye aynı anda yetişmeye çalışan bir beden var ama ruh kayıp... Birkaç gündür yakama yapışmış olan soğuk algınlığı tüm çabalarıma rağmen daha da şiddetlenmeye devam ediyor... Baktım limon, bal vb. bir takım anne önerileri işe yaramıyor, bu sabah nihayet istemeye istemeye doktorun yolunu tuttum, tabi kaçınılmaz sonuç bir sürü ilaçla ofise geri döndüm, üstelik de sevgili işyeri hekimimizin şurubu yüzünden yüzümü ekşite ekşite...

Biliyorum bahara hiç yakışmıyor bu hasta halim, o yüzden en kısa zamanda renkli diyarlara kanat çırpmak dileğiyle diyorum...

P.S: Çok yakında güzel film ve kitap önerilerinde bulunacağım, sevgiler...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ama nane ve zencefili unutmuşsunn
:D
Geçmiş olsun canım....