16 Şubat 2008 Cumartesi

Kar Taneleri...


Az önce pencereden dışarı baktım ve gördüğüm manzara inanılmazdı; gökten kocaman kar taneleri adeta bir konçerto havasında ağır bir ritim tutturmuş yeryüzüne dökülüyorlardı… Bilmem neden bu manzara çocukluğumdan beri bana mucizevi bir olaya şahit oluyormuşum duygusu verir… İçimi bir mutluluk kaplar, şarkı söylemeyip ıslık çalarak sokaklarda dolaşmak, o güzelliğin bir parçası olmak isterim…

Az sonra sırt çantama aldığım birkaç parça eşyamla Uludağ’a gitmek üzere yola çıkıyorum… Şarkı söyleyip ıslık çalar mıyım bilmiyorum ama taze karın üzerde yürüyüp, varolmanın hafifliğini doyasıya yaşamaya çalışacağım…

Döndüğümde çekebilirsem fotoğraflarımı paylaşırım… Herkese iyi haftasonları…

1 yorum:

kılavuztürk dedi ki...

sevgili hülya fotoğraf merakınız ve sosyal yaşantınız dikkatiizi çekti bizler bursayla ilgili özel ve önemli bir proje üzerinde çalışıyoruz.
amatör ve meraklı pozitif bakışlara ihtiyacımız var bize katılırmısınız. detaylı bilgiyi
kilavuzturk@hotmail.com dan alabilirsiniz.